نسخه جدید بی نهایت جم کلش آف کلنز

 

 نسخه ادیت شده و سالم

جدا از سرور اصلی بازی صرفا جهت سرگرمی و تمرین

 

 در این پست برای شما دوستان نسخه بی نهایت همه چیزه بازی کلش آف کلنز را آماده کرده ایم بنام FHX Clash Of Clans که در این نسخه بازی همه چیز فول است و می توانید سربازانی که همیشه آرزویش را داشته اید را داشته باشید با بی نهایت جم !!! می توانید به قبایل دیگر هم حمله کنید و سرباز های جدیدی بنام P.E.K.K.A Kings , Goblin Kings , Dragon Kings , Giant Kings هم موجود است !

همچنین در این بازی ساختمان های جدیدی بنام Dragon Tower , Witch Tower , Archer Tower , Barbarian Tower وجود داره و AirSweeper هم اضافه شده است با اضافه شدن این تجهیزات جدید جذابیت این بازی بیشتر شده است .

این بازی مستقل از بازی کلش آف کلنز اصلی تان است و ربطی به آن بازی ندارد و مشکلی برای بازی قبلی بوجود نمی آید و میتوانید با خیالی آسوده بازی کنید !

نکات:


لطفا قبل از دانلود و نصب برنامه نکات زیر را بخوانید :

-این نسخه احتیاجی به روت بودن گوشی ندارد و تا اندازه ای مشکلات ناشی از ورود به بازی هم حل شده است .

 

-این بازی یک بازی جداگانه است و سرور های بازی ها نیز جدا است ، این نوع بازی ها بیشتر برای تفریح به کار می رود.

 

-این بازی به علت شلوغ بودن و همچنین ضعیف بودن سرورهای بازی ، در ساعات شلوغ با مشکل ورود به بازی روبرو است ، تنها چاره این است که صبح های زود به بازی کانکت شوید و یا در ساعات مختلف امتحان کنید. همچنین در بعضی از ساعات سرور های بازی قطع می شود که می توانید با مراجعه به این سایت از وضعیت وصل یا قطع بودن سرورهای بازی مطلع شوید. (http://ucslist.net) - همچنین بعضی مواقع هم با وصل بودن سرورهای بازی نمی توان به بازی وارد شد که باز هم ناشی از شلوغ بودن سرورهای بازی است .

 

موفق باشید.

دانلود برنامه