+ آموزش دریافت شماره مجازی رایگان اندونزی با برنامه ESIAtalk

دانلود ESIAtalk: Free Calls نرم افزار شماره مجازی اندونزی

داشتن شماره های اختصاصی و متفاوت یکی از رویاهای کاربران اندروید به حساب می آید. ESIAtalk: Free Calls یک برنامه عالی جهت ایجاد و مدیریت شماره های مجازی رایگان از کشور اندونزی است. این برنامه به صورت رایگان تا 5 ماه به شما امکان ایجاد شماره های مجازی و واقعی را داده و شما می توانید با در اختیار داشتن شماره های متفاوت در برنامه های اجتماعی نظیر واتس اپ, لاین و دیگر برنامه های ارتباطی همچنین سایت هایی که نیاز به تائیده شماره دارند ثبت نام نمایید. این برنامه قابلیت تماس به شماره های واقعی را دارا بوده و توسط آن می توانید به صورت کاملا رایگان به دیگر کاربران پیام ارسال کنید. همچنین امکان تماس های صوتی نیز در برنامه ESIAtalk فراهم بوده و تنها نیازمند اینترنت پر سرعت جهت برقراری تماس هستید.

برنامه ESIAtalk و به زبان اندونزی “ آسیاتاک” توانسته امتیاز 4.2 را از استور GooglePlay توسط هزاران کاربر دریافت کند. یکی از برتری های این برنامه نسبت به رقبا، کیفیت صدا و سرعت انتقال تماس های صوتی است که به بهترین نحو صورت می گیرد. پشتیبانی از برنامه نیز به صورت 24 ساعته بوده و اختلالی در برنامه در هیچ زمان از شبانه روز به وجود نخواهد آمد. پیش نیاز استفاده از برنامه نسخه 4.0 و یا بالاتر از سیستم عامل اندروید بوده و همچنین کاربران IOS نیز می توانند از این برنامه عالی در سیستم عامل خود استفاده نموده و با کاربران سایر سیستم عامل ها ارتباط برقرار نمایند.

قابلیت های اختصاصی نرم افزار آسیا تاک ESIAtalk: Free Calls اندروید:

▣ ارائه شماره رایگان با پیش شماره کشور اندونزی به مدت 5 ماه
▣ قابلیت تماس و ارسال پیام بین سیستم عامل های مختلف
▣ کیفیت تماس صوتی بسیار بالا و ارتباط سریع با دیگر کاربران
▣ قابلیت تماس به شماره های سیم کارت های اپراتور های ایرانی
▣ مدیریت استفاده از اینترنت همراه سیم کارت به بهترین نحو
▣ قابلیت ارسال پیام به صورت رایگان به تمامی کاربران ESIAtalk
و …

هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه برنامه ESIAtalk را به صورت کاملا رایگان دریافت نمائید و همچنین در ادامه با نحوه فعال سازی و دریافت شماره مجازی ریگان اندونزی  ما را همراهی کنید.
همانطور که می دانید برنامه EsiaTalk به شما امکان ساخت شماره مجازی برای ثبت نام در برنامه های اجتماعی مختلف را می دهد.

بعد از نصب برنامه وارد آن شوید.

آموزش برنامه ESIAtalk دریافت شماره رایگان مجازی اندونزیبا ورود به برنامه از شما اطلاعاتی جهت ثبت نام در برنامه خواسته می شود. همانند تصویر اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و بر روی دکمه Submit کلیک کنید.آموزش برنامه ESIAtalk دریافت شماره رایگان مجازی اندونزیمنتظر بمانید تا اطلاعات شما ثبت شود.آموزش برنامه ESIAtalk دریافت شماره رایگان مجازی اندونزیبرنامه کد فعالسازی را به شماره ای که در ابتدا وارد کرده اید ارسال خواهد کرد و فعال خواهد شد. اگر پیام فعال سازی را دریافت نکردید بر روی دکمه Resend Pin کلیک کرده تا پیام تایید سیم کارت برایتان ارسال شود.

توجه کنید که برخی از مواقع به دلیل شلوغ بودن اپراتور های ایرانی تاییدیه با کمی تاخیر ارسال می شود.

Smart call پس از تایید صحت شماره به صفحه Term Of Use راه پیدا خواهید کرد که شرایط و نحوه استفاده از سرویس را برای شما بازگو می کند. با کلیک بر روی Agree And Continue تمامی شرایط را پذیرفته و Register Now را لمس کنید.

آموزش برنامه ESIAtalk دریافت شماره رایگان مجازی اندونزیدر این مرحله برنامه EsiaTalk اطلاعات هویتی شما را درخواست خواهد کرد. جهت سهولت اطلاعات مشابه با اطلاعات داده شده از سوی ما را اعمال کنید.

آموزش برنامه ESIAtalk دریافت شماره رایگان مجازی اندونزیتبریک! شماره مجازی کشور اندونزی شما ایجاد شد و حالا می توانید از آن جهت عضویت در برنامه های اجتماعی نظیر واتس آپ,سوما مسنجر, لاین و … استفاده کنید.
بر روی Start Now کلیک کرده و از برنامه لذت ببرید.آموزش برنامه ESIAtalk دریافت شماره رایگان مجازی اندونزی

نحوه عضویت در برنامه پیام رسانی واتس اپ توسط شماره اندونزی برنامه ESIAtalk:

پس از دریافت شماره مجازی می توانید شماره خود را به عنوان شماره واتس اپ استفاده کنید. برای این کار شماره خود را در کادر ثبت نام وارد کنید.آموزش برنامه ESIAtalk دریافت شماره رایگان مجازی اندونزیپیام تاییدیه برای شماره وارد شده ارسال خواهد شد.

توجه کنید پیام با کمی تاخییر ارسال خواهد شد و می بایست کد تایید را به صورت دستی از برنامه وارد کنید. (اگر پیام را دریافت نکردید کافیست از سرویس تماس واتس اپ استفاده نمایید تا با شماره مجازی شما تماس حاصل شود)آموزش برنامه ESIAtalk دریافت شماره رایگان مجازی اندونزیهمچنین از این برنامه می توانید به راحتی اکانت واتس اپ خود را به صورت کاملا رایگان تمدید و شارژ کنید که پیشنهاد میکنیم مطلبی که در این باره تهیه شده رو مشاهده نمائید:

شارژ و تمدید رایگان واتس اپ به صورت 100% رایگان

دانلود

منبع: apkfa.ir

شماره مجازی